2016. augusztus 31., szerda

24. rész - Valóság



 Totálisan kipurcantnak éreztem magam, amikor nehézkesen kinyitottam pilláimat, melyeket megérintette az ablakon beszűrődő, gyér napsütés. Nehéznek tűntek szemhéjaim, pedig annál könnyebb testrész, kevés, ha volt a világon. Nehézkesen ültem fel ágyamba, nem is emlékezve arra, hogy odakerültem volna; mindenesetre minden a helyén volt. Az összes holmim ott pihent, ahol a legutóbbi szobavizitem során hagytam őket. Ahogy legeltettem tekintetemet rendezett lakhelyemen, óvatosan megdörzsöltem arcomat, s kifejezetten hűsítőnek hatott forró bőrömnek, hideg kezem érintése.
 Percekig elvoltam azzal, hogy masszíroztam fejemet, mivel valami hihetetlen módon gyötört a migrén. Ebben az volt az érdekes, hogy nem voltam egy fejfájós típus, az ehhez hasonló kín meg szökőévente egyszer talált be, de akkor nagyon. Ez esetben is rendesen kínlódtam, mire kikászálódtam a puha paplanom alól, mezítláb csoszogva ki magánlakrészemről.
 A konyhapultnál lakótársam ült nagy csöndesen, kávéját kortyolgatva, olyan elmélyülten pislogva ki az ablakon, mintha egy tumblr oldalról tépték volna ki. Ahogy észrevette félig még alvó személyemet, kedvesen elmosolyodott, majd rögvest hellyel kínált.
- Jó reggelt! – köszönt aranyosan, megajándékozva egy lágy mosollyal, melyet kómása viszonoztam.
- Neked is! – sóhajtottam, rákönyökölve a pultra.
- Hogy aludtál?
- Mint, aki baltával csaptak fejbe – húztam rövid mosolyra ajkaimat, ismételten megdörzsölve szemeimet.
- Kérsz egy kávét? – emelte meg saját bögréjét, miközben fejével a tűzhely mellett pihenő kancsóra mutatott, amiben valószínűleg koffeines folyadék volt fellelhető.
 Válaszként csupán aprót bólintottam, s végignéztem, miképp szolgált ki legjobb barátom, olyan halk és precíz mozdulatokkal, amiket esküszöm, vászonra kellett volna festeni.
- Köszönöm – emeltem ajkaimhoz csészémet, amelyben a forró energiabomba várt arra, hogy végre elfogyasszam. – És mi mára a terv? – kérdeztem, kedves mosollyal Dyo-ra pillantva, aki egy másodpercre hitetlenül meredt arcomba.
- Gondoltam bemehetnénk az egyetemre, Park professzorhoz.
- Igen? – ráncoltam össze szemöldökömet, kissé értetlenül. – Minek?
- Megkérdezhetnénk tőle, hol van Chanyeol – adta meg válaszát, de olyan hangsúlyozással, mintha ennek egyértelműnek kellett volna lennie.
- Kicsoda? – kérdeztem vissza azonnal, mivel nem igazán volt világos, hogy kit is akart Kyungsoo megtalálni. Legjobb barátom, olyan szemekkel meredt rám, mintha a halálból tértem volna vissza, vagy nem is tudom, de ilyen pillantásokat, mint amiket azon a reggelen kaptam, még nem tapasztaltam az egyetemista esetében. Mintha kötelező lett volna tudnom, hogy kiről volt szó.
- Chanyeol – ismételte az ismeretlen nevet. – Park Chanyeol, a te… – nem folytatta a mondatot, pedig kíváncsian vártam, ki miatt változott meg ennyire Dyo arcberendezése. Kétségbeesés, milliónyi kétely, s kérdés ült ki aranyos pofijára, úgy pislogva rám a hatalmas szemeivel mintha nem ismert volna meg. – Baekhyun… Te nem emlékszel rá?
- Nem – ráztam meg lassan fejemet, időközben magamon tudva, nem csak lakótársam kezét, hanem ijedt tekintetét is.

 Kire kellett volna emlékeznem?

12 megjegyzés:

  1. OMG! Még csak 1 napja találtam rá a blogodra, de a kedvencem lett. Nagyon kíváncsi vagyok a további fejleményekre, szóval kérlek kimelj meg a szívinfarktustól és nagyon siess a következővel. Imádooom.❤❤
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^ Jaj, örülök, hogy ilyen rövid idő alatt megszeretted a történetet ^^ Igyekszem mindenkit megkímélni a szívrohamoktól, és igyekszem nagyon hamar befejezést hozni ;)
      Noel ♥

      Törlés
  2. Na. Megyek. Meghalok. Szia xD Nem, még mindig nem vagyok szomorú, még meglepett se.
    Hallod már.. Össze-vissza csavarod ezt a történetet.. Ne menj át Lu Hanba légy oly kedves és nedves (Lu Hannak van az az angol zenélye abban van a facsarósdik xd).
    Most nem tudok Seer lenni, fogalmam sincs nah meg erőm sincs ezen gondolkodni, vágj fejbe :3
    Dia A BaszdOldalba💙 :3 (Mert ez a név cuki, jó? 😂)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...
      K
      Őszintén, nem tudok mit reagálni erre a kommentre
      Köszi, hogy írtál, nemsokára hozok befejezést!

      Törlés
  3. Szia!
    Na.. Ha az volt a célod, hogy összezavarj így hajnalaok hajnalán Mielőtt mennék a kibebaszott iskolába.. Akkor elérted 😂 Mostmár végképp nem tudom, hogy mire számítsak.... De még van egy fejezet. Nem lenne még egy fejezet, ha nem történne semmi. Szóval még mindig bízok a happy endben 😂 Háát kíváncsian, és egyben szomorúan (amiért ilyen rövidnek tűnő idő alatt vége lett) várom a következő részt :)
    Lucy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nem, őszintén nem ez volt a célom, de örülök, ha összejött XD Figyelj, egy fejezet alatt nagyon sok minden történhet, szóval ne dobd el magadtól a reményt a véget illetően :D Köszönöm, hogy írtál, hamarosan érkezem a folytatással :3
      Noel ♥

      Törlés
  4. Szia ^^

    Oké most is agyfaszt kaptam, de nem sírok :) Köszi tök jó volt ez így reggelre, mivel ma van az évnyitó a suliba...igaz én csak ne panaszkodjak a 7-dik osztályommal, de akkor is nagyon nincs hozza kedvem :D nah de szóval vissza térve, nagyon jó volt a fejezet, igaz rövid de minden kincset megért aztán remélem, hogy nem fognak egymás nélkül meghalni kis szerelmeseink. Hyunnie kérlek emlékezz! Awhhh már nagyon várom a következő részt! Köszi, hogy olvasshattam ^^
    Puszi ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Oh, mennyire örülök, hogy az én sulimban nincs évnyitó meg évzáró, csak bemegyünk és csináljuk már rögtön :') Így jobban belegondolva, ez nagyon gáz... Mindegy. Hát már sok mindenben nem reménykedhetsz, elvégre csak egy fejezet van hátra, szóval... Készülj lelkiekben ;) Köszi, hogy írtál, nemsokára jövök a folytatással ^^
      Noel ♥

      Törlés
  5. Ne ne ne ne ne ne ne ne ne...stb.HÁT EZ EZ MI VOLT EZ?!?!?!
    marha jó mint mindig na de ne má....kövi kérnék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy kiakasztó volt, a rövidsége ellenére :D Igyekszem tényleg a befejezéssel, nem kell majd rá sokat várni ;)

      Törlés
  6. Szia^^
    Az elozo fejezethez sajnos nem tudtam irni,egyreszt nem igazan volt idom,masreszt pedig a gepem elromlott,de mar szerencsere megjavitotak:)
    Igy eloszor az elozo fejezetneh irnek par sort:)
    Szoval...Az elso kerdes ami felmerult bennem,Soo angyal? Orangyal??
    Nekem is kell egy ilyen orangyal,jo tudom hogy van,de na...jo lenne megismernixdd
    Aztan meg elhagyjak egymast????? Ezt nagyon nem akarom,egyszer azert mert sajnalom szegeny Baekkiet,masreszt meg Chanyeol...a kis mano fulu Yodanak ez nagyon nem jo...De ennek ellenere tetszet a resz^^
    Miert nem emlekszik???????
    Ez..ez...most sirok pedig nem kenne,dolgoznem kellene ma...De hogyan dolgozak ha osszetorted a szivem??? Majd valahogy atveszelem. Miert???????
    Folytatast akarok,vidam,boldog folytatast:)
    Koszonom,hogy olvashatam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi baj, annak is örülök, hogy ide írtál ^^
      Igen, Soo tényleg őrangyal :3 Bevallom, én amúgy nem hiszek az őrangyalokban, de ha biztosra tudnám, hogy nekem is van egy, valószínűleg én is meg akarnám ismerni :D Bár... nem biztos XD
      Örülök, hogy az elválás ellenére elnyerte a tetszésedet a fejezet, igyekszem a napokban hozni a befejező részt, amiben mindent elmondok :D
      Sajnálom, ha összetörtem a szíved :( Sajnos néha ilyen is kell :')
      Hamarosan hozok folytatást!
      Noel ♥

      Törlés