2015. május 11., hétfő

Prológus

Van az a pillanat, amikor az embernek már kurvára elege van mindenből, de túlságosan gyáva cselekedni; ilyennek lettem teremtve én is. Egy született vesztes vagyok, az életem majdnem minden területén. Oké ez nem igaz, csupán áltatom magam az efféle önsajnáló dumákkal, hogy egy kicsit szimpatikusabbnak tűnjek mások szemében. Ami az igazságot illeti; felesleges lenne arról beszélnem mivel, az valójában senkit sem érdekel. Ha egy személy megkérdezi, ki vagyok én, csupán annyit mondok: „Heló, Baekhyun vagyok, huszonhárom éves egyetemista. Bölcsész szakon tanulok, hogy később megpróbálkozhassak az újságírással.” És itt kezdődik el egy olyan beszélgetés, ami jobban untat, mint gimnazista éveim alatt a matek.
 Mások szemében ez vagyok én; egy aranyos, teljesen átlagos körülmények között élő, viszonylag jó eszű, kedves srác, akinek minden megadatott egy normális élethez. De kérdem én, akarja azt valaki tudni, ÉN hogy látom magam? Nem. Naná, hogy nem; kétszínű seggfejnek tűnnék, ha elkezdenék panaszkodni. (Mondjuk az is, vagyok). De feleslegesnek tartom a tiltakozásomat a sorsom ellen; nem tudok semmit sem tenni ez ellen, mert túlságosan félek. Igen, ki merem mondani, hogy Byun Baekhyun gyáva a tettek mezejére lépni, mert amúgy imádom az életem meg minden... Csak éppen valami hiányzik.
 Így hát ugyanúgy tengetem a napjaimat, mint minden normális korombeli srác; egyetemre járok, barátokkal lógok és néha napján, még bulizni is eljárok. Így volt ez, azon a drasztikus szombaton is, mikor a békés életemnek a tartómadzagját, egy pillanat alatt vágta el a sors keserű, mégis reményt adó oldala.

6 megjegyzés:

  1. NA TE JÓ ÉG!! Nem elég,hogy ilyen hamar hoztad ( amit nagyon imádok :3 ) de még kíváncsibá tetté *.* Úr isten ....Baekhyunak nagyon jó karaktert találtál ki :3 Siess a következő résszel~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ez így gyorsan ment (^3^). Az első fejezetet hosszúra tervezem, kárpótlásként a rövid ismertetőért, és prológsért. Örülök, ha tetszik és igyekszem hozni a folytatást! :3

      Törlés
  2. Huh, te aztán nem vagy semmi! Mi vagy te, gepárd? Adhatnál egy kicsit a sebességedből, nem fogok tudni lépést tartani veled, lassú véleményező vagyok. (Persze, törekszem arra, hogy kielégítsem az író igényeit.)
    Szóval, kezdem a szokásos dumámmal, amit az kezdetekkor írok le : a dizájnnal. A fejléc nagyon tetszik. Mindig is bejöttek az ilyesfajta "semmi csicsa" fejlécek. Ötös! Viszont a háttér nem illik hozzá, a színe elüt, de több problémám nincs. Talán, ha fekete-fehér lenne...
    És rátérek a lényegre (amihez már nem értek annyira ><) Annyira felismertem magamat Baekhyunban, komolyan... én is csak sajnáltatom magamat, pedig jó életet élek. >< A fogalmazásod lenyűgöz! Be kell vallanom, amilyen szarul írok, annyira vagyok igényes, de te felkerültél az általam olvasott írók listájára. ^^ Egyszer olvastam valahol, hogy valaki megkérdezte, hogy hány éves vagy. Mikor megláttam, hogy mennyi is vagy, lehidaltam. "Te szent Yixing, szívatsz!" xd Ez volt a reakcióm. (Egyébként annyi vagy, mint én.)
    Elkalandoztam, bocsánat. (A továbbiakban számíts erre, mivel állandóan fölösleges dolgokról dumálok.xd) Khm, szóval, kíváncsi leszek a fejleményekre, meg arra is, hogy a BaekYeol pároson kik lesznek még. Véletlen nem lesz benne Yixing? >< (Bocsi, csak ultimate biasxdd)
    Nem zaklatlak tovább a sületlenségeimmel, mert a végén agyfaszt kapsz tőlem xd Ígérem, a következő értelmesebb lesz!
    Ámen~ (Utolsó zárójeles mondat : Így szoktam elköszönnixd)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, nem mindig leszek ilyen villámkezű, csak most volt kedvem meg időm, így hát gondoltam megírom a Prológust! (Take it easy~ nekem nincsenek nagy igényeim xD)
      A háttérrel nekem is vannak problémáim, de hát eddig még nem találtam meg az igazit. Addig is mindenki érje be ezzel xD És köszönöm, hogy megdicsérted a fejlécet; hidd el, megszenvedtem vele.
      Baekhyun egy tipikus hisztis Noel személyiséget kapot... xD Ez úgy értem, hogy amikor hisztizem, gyakran én is így viselkedem, ami a történet szemszögéből jó, viszont a családoméból már nem annyira :D. Köszönöm szépet a bókot, és hogy felkerültem a listádra. :3
      Mindenkit meg szoktam döbbenteni a korommal, és ezt bevallom nagyon élvezem is :D És köszönöm. (Végre valaki, akivel nagyjából egyidős vagyok)
      Igyekszem hamar hozni a folytatást! Azt én meg nem mondom, hogy még hány páros lesz, de azt tudom, hogy Yixing nem lesz benne. Sorry, pont nemrég fejeztem be vele egy ficit, szóval majd később fogom újra elővenni a kis unikornist. Amúgy az Exo-ból nekem is ő a kedvencem! (^3^)
      Nem zavar az agyfasz, nekem is gyakran van xD
      Remélem hamar lesz az a következő :D
      Puszi: Noel ♥

      Törlés
  3. Szia!
    Elgondolkodtam, hogy mikor is kezdted kitenni a csoportba a Krishunt? Nem is emlékszem, de már itt a harmadik, ami megint nagyon jónak ígérkezik. :-) Baekyeol, ami a No.1 párosom. *.*
    Csak így tovàbb, nagyon várom az első részt.
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali! (ˇ3ˇ)
      Március 29 volt az a dátum, amikor először posztoltam a csoportba a KrisHun-t és igen, azóta nagyon beindult a fantáziám ilyen téren. xD Ahogy látom, mindenkinek ha nem is kedvence, de előkelő helyen szerepel a BaekYeol páros. Én is csípem őket, és remélem egy élvezetes történetet tudok összerakni nektek! <3
      Hamaros jön az első rész! ^^
      Noel ♥

      Törlés